Melankolisk

Asså vad är det för Berlin feber som drar över svedala? Jag måste bara säga: Vi gjorde det seriöst före er! Min överlevnad kräver att få hävda detta. Jag mår seriöst fysiskt illa när jag läser/hör om folk som ska/varit där det senaste! Jag är så fruktansvärt GRÖN av avund! Jag vill bara gråta! Vart jag än vänder mig blickar jag ner över kort från den förbannade tv-masten, colours (som vi inte hittade) och bara allmäna underbara Berlin bilder!!!! Aaaaaaaaa! Det gör mig galen! Jag vill jag vill jag vill och jag vill det NU!!!!!!

Berghain. Taight blåställ med vit byggjobbar mössa. Jag gråter. Det är inte rättvist. Jag vet folk som ska dit över nyår. Varför känner inte jag dem så bra? (typ inte alls??) Nyår i drömmarnas förverkligade stad! Encore un fois, det är inte rättvist! Buuuuhuuuuu!!!!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Alltid gott med hembakat o speciellt som du säger till nu är det är kalt o gråt väder...HA en skön kväll..

2008-11-16 @ 17:37:59
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Karin

Såja, såja. Inte vill du väl sitta på uteserveringen till 24/7 i den här kylan? Pulsa fram på gatorna? Nej, nej, nej.

En vacker dag så är det vi som åker dit och shakar ass i vårsolens sken, och då får alla grekiska läkare hålla hårt i hatten.



TV-tornet har ändå säkert frusit fast såhär års.

2008-11-16 @ 19:28:46
Postat av: Lina

Karin:Naw, tack för din medkänsla!Och när du lägger fram det så, så har du faktiskt rätt :) Pussar

2008-11-17 @ 08:21:55
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0