Min ipod ser ut som ett gameboy


Så mycket som Linda Bengtzing älskar jordgubbar, så mycket älskar jag min lilla rosa gos ipod. Fatta paniken när jag upptäckte att jag glömt den hemma påväg till träningen, och det var försent att go back. Så tråkigt att bara sitta och stirra ut och höra folk som hostar och snorar utan ngt att läsa. Det där gör jag inte igen!!!

Idag var jag med i den där undersökningen alla 90ior ska göra för att de ksa skapa nya tillväxtkurvor. Det mätte, vägde, klämde och man fick fylla i en enkät med frågor som:
Hur olydig/lydig är du?
Hur många gånger om dagen äter du frukost?
Får du ofta höra att du är kort?
Är alla dina vänner lika stora som du?
Är du trög eller smarttänkt?

Hhaha det var dagens roligate stund.

Kommentarer
Postat av: Okänd

Haha vilka jävla frågor! Hur många fånger om dagen äter du frukost?! =)

2008-11-04 @ 20:34:27
Postat av: Floskelbiten

Jag kan fortfarande inte fatta att jag är 180 fastän de plattade till håret! tjötigtjötigtjötig

2008-11-04 @ 21:35:22
Postat av: Lina

Okänd: Inspirerad av Sagan av ringen äter jag ju frukost minst två gånger om dagen...



Floskelkvinnan: hahaha det trodda men inte om dig..

2008-11-04 @ 22:05:21
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/
Postat av: Elin

Hur olydig/lydig är du? Den är min favorit.

Naughty, nauhgty!

Har du under senaste veckan känt dig utvecklad/outvecklad?

2008-11-05 @ 00:12:51
URL: http://makadam.blogg.se/
Postat av: Sassy

Haha, " är du trög?" Njae, kanske lite...Hihi!



Det är det där med hejjandet som ska bli roligast. Mest rädd är jag för att bli kissnödig under varvet, jag kommer säkert dricka för mycket vatten för att inte bli uttorkad...

2008-11-05 @ 10:38:45
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0