Parle à ma main



Ahmed:
Slt lena c ahemed j pense a toi aussi jesper k t va bien si t veu ou t peu descende a pari acun souci t sera la bien avenue si non j vai monter en suise juste pr t voir e paser d bon momen avec toi bizou miss

1. hata folk som inte fattar vad jag heter.
2. jag tänker på dig också. Också?? Jag klickade dig två gånger innan, jag försöker IGNORERA att du tar kontakt med mig encore un fois!
3. jag läser om momo som skriver sin egen påhittade franska, jag behöver inte träffa någon som suger lika mycket i verkligheten också!!
4. du vet inte vad jag heter, du vet inte var jag bor (uppenbarligen trots att jag sagt sverige x antal gånger) parle à ma main, P.I.


Lina:
Tous que tu a dit sont très joli, mais je ne suis pas interesse d'avoir un relation avec quelq'un dans un autre pays. et je ne te connais pas... au revoir

1. jag är redan momo själv..och man dras ju mot motsatser..
2. fatta dig kort liksom, slösa inte på dyra sms till utlandet.
3. öh au revoir, men hur avslutar man ett sms??? smily?

Kommentarer
Postat av: pelle

"Lina och Bambi", ett par som kommer gå till historien! ;)

2008-11-17 @ 21:41:29
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Elin

AHAHAHAHAHA! Lina det är ju fantastiskt!

De måste vara lite efterblivna de där flört-fransoserna, för han jag pratade med trodde också att jag bodde schweits. Han fattade inte heller klickningar.

Fantastiskt!



Hon liknar för övrigt din fransyska lite.

2008-11-17 @ 22:12:43
URL: http://makadam.blogg.se/
Postat av: mr big

HAHAHAHA love ahmed liksom...om livet skulle skita sig kan vi alltid åka ner å bo med ahmed..el. vi? ja menar du...knappast så jag tänker bo med honom..du får köpa mig en kägenhet för dina ahmed pengar..så det så, pyttsan

Oj! haha ojdå nu låter du som du skulle vara kära lilla ahmeds privata callgirl (och det får du gärna vara om du vill...eller nej de får du inte alls)men jag tänkte mer i banorna kring delad ekonomi...(delad fram tills dess att du köper en lägenhet till moi och springer innan han hinner ta fram bomberna...usch skrev jag just det där, gu så politiskt inkorekt av mig...tihi

2008-11-18 @ 08:53:59
URL: http://gothenburgdarling.blogspot.com
Postat av: Lina

Mr big: tsss om det är någon som vill gifta sig rikt är det nog du min lilla snyltare...

2008-11-18 @ 17:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0