Ring ring bara någon slog en signal



Påväg igen! Samling på Säve kl 9.00 med destination Edinburgh! Jag förväntar mig att vi ska flyga in i Sagan om ringen triologin så jag har packat mantel, alvbröd och min alldeles egna vita springare. Sen tänkte jag även låna pappas svärd om det kommer några svartklädda ryttare. Dagens mission var iaf att köpa vaselin, vit kajal och växla pengar, och det har jag gjort! Inga kor på den isen än!

Men, min vanliga resfeber har satt klorna i mig och jag börjar bli smått oförmögen att ta tag i saker. Jag är som en struts, om jag sticker huvudet i sanden (eller bara sätter mig med en kopp te och blundar) så finns ju liksom inte det jobbiga längre.

Det är inte normalt att flyga. En sån tung plåt grej med väskor och människor ska inte kunna sväva tusentals meter upp i luften och ta en vart man vill. Det är varken normalt eller okej. Går inte att acceptera.

Andas in och andas ut. Hjääääälp.

Nu ska jag focusera på hur kul det kommer bli!

Och packa klart samt fixa naglarna.

Update: Okej det finns kärlek! Jag är nykär och alldeles LYCKLIG!!!!!! Alla som tvivlar på Guds existens kan ju youtuba sig på David Hasselhoff. Han finns och därigenom finns förbarmelse och förlåtelse! Det är UNDERBART att leva! Crazy for yooooou! Han är allt jag vill ha! Tommy körberg + Richard Wolf i EN person! FANTASTISKT!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Lina!! Det där måste vara den mest komiska persson jag sett.. de senaste tio minuterna!!

Fantastisk inlevelse mitt i åttiotalsbeatsen!

Har du sett hans tyska brumlåt?

2008-11-24 @ 21:16:59
URL: http://makadam.blogg.se/
Postat av: jessika

hahaha alltså har du sett hooked on a feeling? det måste vara det roligaste jag sett i hela mitt liv! HEEEH SKOOTTLAAAAAAAAAAAAND!

2008-11-24 @ 23:25:19
URL: http://fleurdepeche.devote.se
Postat av: Katrin

Du får ha det sjukt bra. Och såklart berätta allt och då menar jag allt efteråt! ;)

2008-11-26 @ 10:46:55
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/
Postat av: mr big

jag som gjorde en hel power point presentation på honom i ettan (visserligen för att han e så jädrans sliskäcklig men de kan du ju ignorera)...den var väldigt fin faktsikt. och nu begravd i någon box i någon teknisk värld någonstanns. hoppas edinburgh är fylld av heta grova män och vacker utsikt (deras välsvarvade rumpor)!

2008-11-26 @ 20:03:48
URL: http://gothenburgdarling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0