Rainyday music

Om man lyssnar på Bowies Heroes och går igenom en park med gråa träd och uteliggare känns det som om man är med i en film.

Vissas höstlovs verklighet:

Min konstanta verklighet:

Hahaha kontraster... Jag fickk alltså ett vykort igår från linnea som spenderat lovet i staterna. Wow säger jag bara! Det är verkligen ett drömresmål för moi! Efter att ha sett några avsnitt från SATC igår fick jag in känslan ännu mer...

Idag var jag på Anitas secondhand och fyndade! Två toppar blev det, ett svart glitter linne (från vilas provhöstkollektion som de säljer ut där nu...) och en rosa tröja msom var båtringad med en rosa fjäderboa kant. Den senare ska jag ha på min på min franska redovisning på torsdag. Små glädje ämnen behövs för att genomleva en sån! Att redovisa förutsätter bra kläder, den enkla sanningen!

Kommentarer
Postat av: ❤DENISE DORNELL❤

vill också åka på secondhand och fynda^^

2008-11-04 @ 16:51:18
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, visst är den !? ja usch för vinter..

2008-11-04 @ 19:45:59
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0