Vem är det som är inlåst?



Jag vill shoppa. Det var så längesen känns det som och jag längtar inte efter att bränna pengar, utan till att omvandla dem till tingestar i påsar som jag kånkar på runt hela stan! Ah, det är grejer det! Men nästa fredag/lördag blir det nästan ett dygn i stockholm med mamma pappa och moa och näst nästa Edingburg - så jag ska vänta liiite tänkte jag.... Det ingen annan har - vill jag ha. Och det hittar man inte på Gina Tricot tyvärr. Men, jag har faktiskt spanat ut ett par jeans på weekday. Och jag måste ju ha på mig något när jag åker iväg. Hur gärna jag än vill så är dt inte accepterat att gå runt naken.

Kommentarer
Postat av: Katrin

ingen gina asså? ;) Haha. Du och din lilla shopping period i somras på gina. Så roligt. Fina saker hittade du dock!

2008-11-16 @ 22:26:30
Postat av: Lina

hahaahhaha ja hjälp, vad hände? Faast jag älskar fortfarande mycket av gina (ibland) men jag vill ju ha nåt unikt nu, och det känns inte riktigt som om det är the place då...puss!

2008-11-17 @ 08:23:38
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0