Bezeigeistrad



Storan ikväll. Klubbspelning med Zeigeist, de var grymma på Siesta, fantsatiska på Emmaboda - då kan det väl bara sluta på ett sätt? Eller det tvekar jag faktiskt inte på...men för oss finns det ju tyvärr två utgångar. För mig och Karin, eller nej, mig och JENNY.

Herregud det är verkligen fredag igen. Denna veckan har gått så sjukt fort! Igår startade jag och mamma våran nya torsdagstradition - springa innan jobb/skolan. Vi sprang i våra käcka Maxi-refelxvästar (märkesgrejer skare va) i småregnet och korsade våran väg runt hälsans stig bland hundägare och ekollon. Mina ben blev sjukt stumma islutet - men vi kämpade på. På kvällen följde jag med Emma på ett Dance revival pass - 80-talet dancemoves - på gymnasium. Så himla kuuul! Jag funderar väldigt seriöst på att slå till på ett gymkort där, de har världens frächaste gym och jätte många olika roliga klasser!

Kommentarer
Postat av: kurt

hehe.. ja ser att detta är din första kommentar på länge, så ja tänkte lighta upp din vardag lite. Puss på dej gullet

2008-10-03 @ 18:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0