Det ska bli en blöt kväll


MAMAC i Nice, den underbara draken borde fått följa med mig hem!

Nu ska jag tvinga mig ut och springa i regnet, sen bär det av till badkväll hos Karin. Sen får vi se vad som händer, det är ju trots allt kulturnatta. En högtid som alla andra år gott mig fullständigt förbi, men det ska det bli ändring på nu!

Dagens gallskrik: JAG SÅG ANDERS SVENSSON PÅ VASA VIKTORIA HÅLLPLATSEN!!!!!!!!!!!! JAG DOG OCH DET KÄNDES SOM OM MIN HJÄRNA FULLSTÄNDIGT KOLLAPSADE. KÄNDISAR HAR EN VÄLDIGT SKUM OCH BIZARRE EFFEKT PÅ MIG, JAG VET SERIÖST INTE VAR JAG SKA TA VÄGEN. DET SPELAR INGEN ROLL VAD DE ÄR KÄNDA FÖR, JAG ÄR JU INTE ETT DIREKT FOTBOLLSFAN OCH ANDERS ANVÄNDER JU (VAD JAG VET) VARKEN SMINK ELLER MÄN FÖR ATT TILLFREDSTÄLLA SIG SJÄLV, SÅ HAN HAMNAR JU INTE I MITT "SÅ SNYGG SÅ MAN DÖR FACK". HMMM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0