Dolly dolly dolly


Det är dags för mig att shapa up och dollyfiera mitt liv lite. Så här vill jag att omslaget till mitt liv ska se ut, fast med mig själv på utsidan så klart! Dags att strida till handling och jobba mot målet!

Jag vaknade av mig själv (hade bestämt innan att jag skulle sova ut HUR LÄNGE JAG VILLE) tjugo i nio. Men utsövd och klarblå himmel ute. Idag ska jag förhoppningsvis baka cupcakes med några tjejer från klassen, det ska verkligen bli jättekul! Innan dess ska jag in till stan och köpa de kläder jag la undan igår och fortsätta utrensningen av min garderobe. Hjålp, det känns som om halva redan har försvunnit...... Men samtidigt är det JÄTTE SKÖNT! Jag har så många kläder som bara hänger, som jag aldrig använder och som bara får mig att må dåligt. Bort med all negativ energi och jag ska låta qi krestsa och flöda fritt bland mina kläder.


Kommentarer
Postat av: j

Godmorgon allt bra med dig?

2008-10-27 @ 10:27:41
URL: http://straweberry.webblogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

ja då nu är jag pigg å glad :)

2008-10-27 @ 10:38:24
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0