Hänge dig


Naw, Happy hour från 22-00.30. Varför vi ser smått oranga ut kan man ju disskutera. Vad jag kommer ihåg så var vi djupt ingripna i ett samtal om politik, omen så fort Bush kom upp var jag tvungen att sluta lyssna. Herregud hör jag det namnet igen (det är ju så lätt att undvika menar jag) såkommer mina öron att TRILLA AV! Jag är så trött på den disskutionen!
 
Vad jag hellre disskuterar är hur kul det är att disskutera projekt arbeten! Jag blir så sjukt inspirerad och efter att ha intervjuat Gertrud på Biskopsgårdens vårdcentral-är alla jag vill att jobba inom kommunen! Åååååhhhh jag vill ut i arbetslivet!!!

Kommentarer
Postat av: Fridolf

ååh vad duktig du e gumman!! pussar

2008-10-21 @ 22:45:41
URL: http://muffinsmaffian.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0