I said grrrrrr



I'm sexy I'm cool I dominate the white school (house)
Imorgon transformeras jag till John McCain, mannen som vill forsla FLER trupper till båda Afghanistan och Irak. Hur ska detta gå?

Dödsmässan: Herregud så bra! Det var jättelängesen jag var på opera och jag kan säga så här; att jag inte hade bh gjorde ingenting! Mina bröst var ändå perfekt formade hela tiden p.g.a. konstanta rysningar av detta övermänskliga som hände på scenen. Hade jag läst programmet innan hade jag kanske upplevt ännu mer, men det var verkligen storslaget! Jag blir så lycklig av levande fysisk kultur!

Dagens ord: Hängivenhet. Jag är facinerad av alla människor som skapar. De har lämnat vår fyrkantiga verklighet och lever i en värld av möjligheter och känslor som de vågar leva ut. Det är fantastiskt! Jag vill också vara del av något större!

På tal om att hänge sig. Imorgon är det maskerad. Läskig halloween maskerad. Hur är man läskig? Jag vill klä ut mig till något/någon inte bara smeta in mig i blod! Tips någon??

Kommentarer
Postat av: Emma

Uh, jag måste klä ut mig nästa vecka - jag har ingen aning vad det skulle kunna vara. Ett år körde jag på Gene Simmons i KISS, det var rätt kul - bara köpa svart peruk & sedan sminka gärnet!

2008-10-23 @ 22:43:20
URL: http://emmailondon.blogg.se/
Postat av: jessika

åååe nu är jag jättesur för att jag missade operan! jag hade ju betalat och allt, PLUS att du hade påmint mig men jag såg det inte! buäää. jag har förresten också ångest över vad jag ska vara i morgon - ifall jag ens mår tillräckligt bra för att åka dit. men jag fattade det som om du skulle klä ut dig till john mccain? eller varför ska du annars transformeras till honom? heeh. känner mig korkad.

2008-10-23 @ 23:41:51
URL: http://fleurdepeche.devote.se
Postat av: becka

Dessa maskerader..inte lätt..Är i London och känns som man vill spöka ut sig lagom mycket..men grodan kermit är ju alltid en hit annars! ;D

2008-10-24 @ 12:25:39
URL: http://beckre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0