I'm your power


Med ett svin som franska lärare får man vässa de feminisktiska armbågarna. Inga härskarmetoder här inte!

Inspirerad av Elin (hon har gjort mig till super kvinnan i CD hon gav mig)var jag tvungen att själv snickra ihop något liknande, fast med några uttökade tillbehör - gnistrande fet diamantring och en chanel 2.55 (min absoluta dröm väska alla kategorier!) Hade den riktiga we-can-do-it männsikan inte vridit sig så mycket hade jag självklart ritat till en djupare klyfta, men man kan inte få allt. Så här kommer jag alltså se ut när jag flyttar till Paris haha.

På tal om chanel har jag känt mig väldigt fransk idag, en svart t-shirt och basker gav helt klart känslan av Paris. Jag tog tacksamt emot alla kommentarer om att jag faktiskt SÅG fransk ut - så mission komplete som Tom Cruise säkert skulle ha sagt!

Dagens antiklimax: Hur kan man ställa in en teater?? Jag fattar inte! Jag övergav mina kära klassvänner på the queen och åkte med mamma-bussen hem och nu ska jag (stiff/tråkig/krampaktigt försökande att komma upp till mina forna nivåer i franska) hemma för att skriva min redovisning av min artikel om NY marathon. Självklart med barker och med benen i kors.

Det som stör mig är att allt jag vill är att virka och läsa Topphälsa, som precis landat på min säng....men jag ska ta mig samman. Fast först MÅSTE jag ringa Anna...och sen Katti - människan åker ju till ROM imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0