Jag är så aaaaarg


Gud jag är så himmla förbannad! Jag hatar att gå i skolan, jag hatar att bli stressad över alla läxor, jag hatar att jag inte gör mina läxor direkt när jag har plannerat att göra dem, jag hatar att min systar inte lagar mat åt mig när jag ber henne jag lagar ALLTID mat åt henne JÄMT, jag hatar att jag börjar känna mig lite småsjuk det är lov då ska man vara frisk, jag hatar att hur mycket jag än smörjer in mig får jag inte niveahy, jag hatat att jag har tappat bort mina glasögon så jag är blind när jag tar av mig linserna och kommer på att jag vill se på tv, jag hatar att lovet snart är slut och alla tråkiga rutiner börjar igen, jag hatar att vara arg och irriterad utan någon speciell anledning, jag hatar att jag glömde fråga alva om jag fick kopiera några av de skivor hon glömde hos mig jag bara rotade igenom och tog det som var bra, jag hatar att bara vilja gråta och vara orkeslös när jag har massa franska att göra som jag måste göra under lovet för att inte bryta ihop nästa vecka. Jag vill bara slå på något. Fast det vill jag egentligen inte. Det enda jag vill är att gå ut och springa riktigt långt men det är inte så smart när jag har ont i huvudet och känner mig hängig och ymklig och allmänt skitförbannad på mitt liiiiiiiv. Jag blir helt och hållet totallt galen av att vara frustrerat aaaarg och jätte pubertalt jooobbbbbiiiig.

Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: hahaha tyckeru de?! haha de måste ja säga te syrran, hon älskar mia och klara xD hahah.. tack för kommentaren :D prenumerera gärna ! hoppas du ha de bra annars!!!

2008-10-29 @ 18:58:15
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha aa eller hur?



Men som sagt smidigt. Jag skall nog kosta på mig ett par. :)

2008-10-29 @ 20:36:30
URL: http://jenwikman.blogg.se/
Postat av: Katja

Jaa. okej, det är väl egentligen min kille som tycker jag har för många ;)

2008-10-29 @ 20:58:18
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Alva

Min kära vän! Om jag inte vore så långt bort skulle du få slå på mig! Och självklart får du bränna skivor -sharing is caring. Måla! De flesta kända konstnärer var deprimerade.. (tror jag eh) Förlåt för att jag var så strulig ang. Falköping men jag kom fram till att om inte jag får mellanlanda hemma lite och sköta mig själv lite så mår jag mycket bättre och är trevligare mot andra levande varelser. Nästa gång vi ses ska jag inte vara så borta! Puss och kram och knytnäveslag (fast inte så hårt)!

2008-10-29 @ 21:04:46
URL: http://alvasfloskler.blogg.se/
Postat av: Sassy

Men fy fan!

KRAMA OM!

2008-10-30 @ 09:58:22
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0