Kära grafitti



Idag råkade jag blöda ner golvet i designsalen (en stor pöl bildades under mig när jag reste mig upp efter franskan)och nästan simunera ett missfall på skoltoaletten. Är jag normal?

Slutade halv tio idag, tack alla lärarkurser! Fler studiedagar åt pedagogerna! Så jag åkte hem, gjorde mig en härlig stor kopp chaite och lade mig i soffan med Brott och Straff. Plötslig drabbades jag av akut trötthet och råkade på något mystiskt vis somna där jag låg. Sova oplanerat på dagen är aldrig någon hit, jag vaknar helt förvirrad och drömmer jätte konstigt;
Jag kommer hemspringande från bussen och finner att ett inrednins-bögpar omstrukturerar hela vårst hus. De har även med sig en liten flicka som springer över allt. De har helt byggt om mitt rum och ställt in tre våningssängar. Min garderob ser ut som etons slipsavdeling. Var är mina träningskläder? Jag letar som en galning och ser bussen komma körande mot busshållplatsen (det är eg omöjligt att se från mitt rum men jag hade lyckligtvis välsignats med lasersyn). Den ena mannen kommer inspringade och svamlar om att de kanske slängde dem, medans jag ålar omkring på golvet UNDER sen rullande skrivbordsstol, jag fastnar och när jag försöker komma loss dunkar jag till skrivbordet och river ner en designervas och jag vaknar av att jag precis svalt en glasbit och var på väg att snart dö.

Vad tror ni Hekki Vesa - människan skulle säga om detta?

Nu ska jag tillbaka till Agaten och jobbelijobba! Äntligen back to demensens förtrollande värld!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fy fan Lina! du har slått mig när det gäller förvirrade drömmar!!!

Jag har faktiskt skrattat så att jag fick tårar i ögonen... det är inte vanligt.

2008-10-04 @ 18:18:42
URL: http://makadam.blogg.se/
Postat av: Lina

Elin du är mitt ljus i bloggkommenterings mörkret. Att du till och med läser min blogg på toaletten gör mig dock lite nervös...

2008-10-05 @ 16:22:27
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0