Les Alllemands


Tysk husman på bästa sätt.

Idag är det dags för ännu ett möte med das super germany på Röda sten. Jag måste bara hitta någon som vill hänga med mig till Karin kan smita från Karins tjejmiddag typ vid 11 tiden. Har sms:at båda Dea och Sandra, men det vill inte träffa mig (/har inte svarat) och jag känner mig väldigt bortglömd och ensam.

Igår ringde Anna när jag precis klarat upp en bajssituation ( en tant som suttit i sin egen diarre utan blöja och i strumbyxor i några timmar. Hela hon var helt brun, så det var bara att ta på sig handskar och hjälpa henne, fortfarande droppande, in i duchen. Jag älsar att jobba med människor) och föreslog trevlig samkväll med henne och övriga på the Queen, men efter ytterligare tre bajsincidenter avböjde jag. Kände mig lite trött. Ehe.

Nu ska jag ta ut mina nybakade Chokladmuffins och läsa den rafflande fortsättningen av Momo, eller La vie devant soi, hur ska det gå för pojken med paraplyet Arthur som försöker prostituera sig, men inte riktigt lyckas...

Ps. Britneys nya låt Womanizer är faktiskt jättebra. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0