Måndag


SÅ FULA MEN SÅ UNDERBARA! Jag gick och tänkte på filmen (typ spelade upp den i hjärnan) när jag gick över kungsportsplatsen och började verkligen skratta! Lite pinsamt när man går själv.Så det var bara att börja tänka på nåt annat.

Har kommit hem, efter endast en lektion. Det är så sköönt! Tog 25:an och fick gå en bit längre, i regnet. Men det var så fint! Jag lyssnade på låtar från lejonkungen 2 (typ Vi är en och Han är ej en en av oss, öh vilken dubbelmoral) och precis när det verkligen började ÖSA ner kom Halleljua (och inte med Jeff den deppade utan med Rufus Wainwright och den underbara Shrek varianten). Jag trodde jag skulle gråta av lycka. Det är en av de första gångerna jag verkligen är glad att jag och moa delar Itunes, små härliga överraskingar! Så, jag var tvungen att ta ett extra varv runt huset för att verkligen uppleva smärtan i låten, och det görs ju bäst i regn. Drippande och droppande sitter jag alltså här, shì ma säger ni, så är det säger jag. Nu ska jag gå och knäppa gylfen och snyta mig.

Grrr säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: jessika

har du redan slutat? jag har inte ens börjat! ska åka till skolan om en timme heeeeh där per ström och den fantastiska kursen matte c väntar! och visst är rufus wainwrights version så SJUKT mycket bättre än äckliga jeff buckleys? han låter som en get och rufus låter som en gud! mmmmm säger jag bara! you know you love me, XOXO.

2008-10-20 @ 12:36:57
URL: http://fleurdepeche.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0