När Gud inte vill



Haha, Hanna har lovat att kasta en fatwa över denna stackars förvillade stockolms grabb som, (jag gissar) när han festade i gbg med sina äckliga vännar kom på att skulle göra en LÅT om staden har älskar så, mitt vackra göteborg liksom! Jag kan avslöja att Max inte fattat någonting!  
"Jag känner mig ensam, så stanna hon mig i en sekund lajdidaj nanana i mitt vackra göteborg!
Att mixa Per Gessle och Jimmy Jansson funkar inte, de ska njutas var för sig!

På tal om stockholm, jag är fortfarande väldigt nyfiken på manshororna som förväntas hålla till vid feskekörkan! (Elin - du lovade att följa med mig!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Dooap shiwap-shiwap!!!

2008-10-15 @ 09:33:22
URL: http://makadam.blogg.se/
Postat av: Katrin

LINA! Jag vill ses men har inte hunnit nu innan Rom. Men efteråt väntar ett låååångt (kan vi låtsas) lov. ÄR du hemma? Frulle jaaaaa?

2008-10-15 @ 10:33:04
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0