...Och det gör jag också

  
Nya skor - ett desperat impulsköp efter att jag insett att den underbara fejk-pälsjackan från Cubus satt otroligt svin fult.

Jag har passionerat gått in för min nyfunna hobby, stickning. Igår stickade jag en mössa och idag vrikade jag, medans jag satt hos frissan, en matchande ros att sätta på toppen. Dock är det stickningen som verkligen avslöjat hur stressad jag känner mig just nu, för när jag suttit ett tag märker jag verkligen hur axlarna sitter vid öronen och jag får bända upp käkarna för att jag pressar ihop dem så mycket, så är det när jag vaknar på mornarna också. Värsta träningsvärken liksom.

Men idag - äntligen. Jag har klippt och slingat mig. Tre timmar av totalt ompysslande. Min älskade frisör Ann är också väldens segaste och världens galnaste. Hon blinkar och rycker med huvudet som om hon vore en knarkmissbrukare, skrattar som ett kvinnligt husvagnsvrak och skrek idag över hela salongen om att hon vägrade ha på sig de arbetsbyxorna de skulle köpa, för hon såg ju redan på bilden vilka snopp-byxor det var. Och hon vägrade ha på sig byxor med hängpung. Kärlek.

Kommentarer
Postat av: jessika

snopp-byxor hahahahahahahahahaha! jag döööör! de där skorna har jag tittat på förresten, de är fina :)



och lina... BYT TILL DEVOTE.SE! sjukt mycket lättare än dumma blogg.se!



XOXO

2008-10-10 @ 00:59:42
URL: http://fleurdepeche.devote.se
Postat av: Hanna

Jäklar...de där skorna väckte ett enormt ha-begär hos mig. Ursnygga! Vad är det för märke och vart har du köpt dem?

2008-10-10 @ 22:54:08
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0