Perfektion

Jag har haft en så sjukt härlig dag idag! Började 13:15, men steg upp 6:00 och åt frukost, läste Brott och Straff i några timmar, gjorde några solhälsningar i solen (nästen..) på altanen och hann i lugn takt laga en härlig couscous-sallad innan jag gick till bussen.

Efter skolan (endast en lektion) gick jag och Karin till Guldhedstornet där jag åt en fantastiskt god Brie macka med kaffe (inkl gratis påtår endast 49kr) och tittade ut över hela Göteborg. Det mest underbara med stället var att de hade massa sällskapsspel man kunde låna - så Karin lärde mig schack och så satt vi där och spelade ett bra tag innan vi tog en vagn tillbaka till stan. Sen vandrade jag iväg genom Haga till mitt gympapass som gick jättebra och sen åkte jag hem och såg andra avenyn.

Efter att nu ha städat mitt rum lite ska jag sätta mig och sticka och kolla på morgonsoffan - Nirvana är nära mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0