Skapandets ädla konst



Mitt nya utlevande kreavtiva liv rullar vidare, eller ska jag säga knypplar (haha) vidare. Min nya vision är att hyra ett bord på Haga julmarknad, eller eventuellt i kvarnbyn (då kan ju kanske stå brevid jessika och hennes familj...) och sälja grytlappar! Det ska bli mitt mission i höst - att inte tröttna utan göra x antal och sälja och tjäna pengar!!!

Det skulle verkligen vara jättekul, och häftigt att se om folk verkligen skulle köpa det man själv gjort...

Nu ska jag ut och gå lite i regnrusket, jag har en sån lycklig känsla i magen. Det har varit en sån mysig dag, fikat med Emma och sedan en super lång fika med Frida. Snedluggen har verkligen förändrat mitt liv till det bättre!

You know you love me liksom. XOXO

Kommentarer
Postat av: fridolf

of course i love you honey! å d va så! ja satt å funderade men vågade inget säga om luggen, men d va jättefint :) som alltid - alltid strålande vacker! puss

2008-10-13 @ 20:45:34
URL: http://muffinsmaffian.net
Postat av: jessika

hahahahah ja det tycker jag absolut att du ska göra! vi kan dela bord till och med, för det är sjukt mycket dyrare i år så då kan vi dela på kostnaden! I KNOW I LOVE YOU! XOXO

2008-10-13 @ 22:08:35
URL: http://fleurdepeche.devote.se
Postat av: Alvisch

Dela bord med mig och Elsa annars! Vi har faktiskt startat ett liknande projekt: http://www.nogg.se/mentalgarn (fast vi har inte lagt upp något än!) pusselipuss husmorsvännen min

2008-10-14 @ 16:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0