Struktur



Jag har tyvärr inte hittat nåt bra ställe att hänga upp min ovärderlriga whiteboard tavla, så för tillfället står den finurligt lutad mot min gungstol. Det är verkligen helt fantastiskt att se hela sitt formella liv  framför sig och sen bara kunna ta en färg, vilken färg som helst (fast helst svart när man ska stryka något), och bara riktigt njutningsfullt gnugga in den över de jobbiga som stod där innan, typ: läs La vie devant soi. Mmmmm det är vardagslyx det!

För övrigt bröt jag precis ihop. Jag är nog väldigt inspirerad av Rodja i Brott och Straff på den punkten. Herregud, människan har ju frossa och feber HELA tiden! Jag känner bara "Daaa snyt dig och skaffa dig ett jobb" eller " Det här skulle du tänkt på INNAN du mördade en stackars tant och hennes ännu mer stackarere syster". Men, tillbaka till mig och mitt alldeles egna psyk-bryt:
Hur kan de ändra tablån för andra avenyn??? Jag måste se det idag, jag har ställt in mig på det, det är det som hållt mig uppe när jag läst franska, Brott och Straff OCH lagat mat till min pappa som ligger och äckel rosslar (stackarn) inne på sitt rum! Det har alltid sänts på måndagar, hur kan de ändra det bara för att det är en ny sesång??? 

Det som stör mig ännu mer är att jag verkligen är beroende av det. Det är världens SÄMSTA serie och både manus och skådespelare (utom Kim och Tony och ibland Liv!) är riktigt USLA, men jag bara måste titta. Det är samma känsla som när matrealismens krafter tar kommandot över min själ och säger åt mig att "Köpa köpa köpa det där nagellacket" - jag kan inte säga nej! Och jag är alltså även dömd att vaka vid tvn de närmsta söndagar, tisdagar och torsdagar efter som SVTplay inte fungerar på våran dator. 

Ping och detta var allt från Dagens I-lands problem, men ont gör det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0