Utandning

Aaaaah nu har jag fått ur mig all frustration tror jag. Hehe.

Idag fyller min kära pappa år och vi firade honom genom frukost på sängen, och nu har vi precis avslutat lunchen som jag och moa lagade under stormiga gräl om plåtar och allmänt våld mot spisen, men även lugna stunder där vi var sams och kosmiskt lagade spenatpaj tillsammans. Jag gav honom en skiva som jag gjort (perfekt för bilresande) och ett "presentkort" på ekolördag den 22 nov. som vi ska gå på tillsammans. Lilla pappi spatserar nu omkring med sin nya svarta mysdress och flipflopp, det kanske är därför jag är en sån extrem faghag - flickor leter ju efter män som är som deras pappor...

Men upprullat hår på stora spolar sitter jag nu och skriver en resume på The Pet till engelskan. Back on track!!!!

Tonight it's going to be biiiig!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Yeey to night is the night

2008-10-30 @ 16:48:24
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/
Postat av: Katrin

Så roligt. Jag fick upp bilderna två minuter efte rdu kommenterat!!

2008-10-31 @ 20:09:16
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0