Mösstrauma



Att det ska vara så svåååårt! Vem hade seriöst trott att det fanns så många val? Jag bestämde mig till slut för mösspaket 1, med tillhörande champangeglas och guldpenna. Sp3f Lina, Schillerska FRS ska det stå fram, och sedan schillerska en gång till (fast i vitt så det syntes inte så bra) därbak och under det 2009 i guldstrass. Fancy fancy. Och som tjejerna från Konkard företaget påpekade flera gånger; jag kan råka sätta mig på mössan utan att den går sönder! Vad bra, för det var något jag verkligen var rädd för!

Jag tog studenten och allt jag kom hem med var en platt mössa!

På håltimman efter svenskan gick jag karin Sabine och jessika hem till karin där jag badade(!!!!) och drack kaffe medans de andra satt brevid och var (antagligen) avundssjuka...


Kommentarer
Postat av: fridolf

ååh d låter helt underbart!! å vi kommer va så snygga å lyckliga i våra små fina vita mössor!! längtar

2008-10-14 @ 16:30:30
URL: http://muffinsmaffian.net
Postat av: Elin

Eller chockerade, din naken-liberal!

Herregud Lina hur mycket kostar allt det där?!

2008-10-14 @ 20:44:50
URL: http://makadam.blogg.se/
Postat av: jessika

aaaaaahahahah bilden! ja, jag var faktiskt ganska avundsjuk. just nu skulle jag väldigt gärna vilja ha ett badkar när jag är kall om fötterna och ska plugga religion (några timmar för sent kanske hehee). jag kommer aldrig kunna skilja på jakob och josef och josua och jesus och allt vad de heter. PANIK.

2008-10-15 @ 00:15:05
URL: http://fleurdepeche.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0