I'm in pain

'
Fil med blåbär och senapsgul tröja. Jag känner mig som SATC Charlotte i avsnittet med brandmännen, dagen efter. My hair hurts.

Hemma från ma travaille, idag var det väldigt lungt och eftersom jag var löpare kunde jag prata massa med de som jobbade på alla våningar. Bra att äntligen lära känna folk mer. Det är så sjukt segt att sitta på morgonmöten annars, inte känna någon och typ bara bläddra i GP och kolla på klockan.

Kolla på klockan är en grej jag och Karin borde ägna oss åt mer när vi är ute, lägga sig vid sju snåret och gå upp igen vid tio är huvudvärk och nästan lite frossa. Men, kvällen var sjukt kul. Började med halv White Chics hos Sandra, asså det är seriöst den bästa filmen! Jag skrattar så tårarna sprutar, så min sminkning var ju förstörd innan kvällen hade börjat. Efter x antal missade bussar var jag vid Karin vid halv tolv och vi begav oss till Röda Sten för Tyska Beats. The rest is history.

Idag var den perfekta söndagen: Lång promenad till Guldhedstornet, underbart god briemacka med kaffe och efter det varm blåbärspaj med vaniljsås OCH glass! Vilket annat ställe får man både sås och glass?? Långa disskutioner och ett mycket koncentrerat parti schack.

Dagens super citat:
Det liv jag lever nu (med te och pussel) är inget substitut för ett liv i partnerskap. Jagc lever det liv jag vill leva just nu.
//Karin.

Jag har så kloka vänner och jag älskar dem alla väldigt innerligt. Underbara Elin som snor mitt kinesiska papper och FOTAR alla sidor så att jag ska kunna läsa på ändå!<3

Imorgon ska jag och Anna sluta använda frasen "vi tar det imorgon" och verkligen ses. Det ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0