Lina Hussein



När jag stod och bredda mig en ostmacka igår kväll, uppfylld av min påstådda franskhet och en känsla av att Paris kanske inte är så långt bort ändå, kommer pappa uppklampandes för trappan och brer sig även han en macka. Plötsligt stirrar han på mig och säger:
"Vad militant du ser ut"

Öh, va? Iof så hoppade pappa av lumpen, så han har ju ingen riktig utbildning i vad krig innebär (inte jag heller för den delen) men såhär ser det väl ändå inte ut??

Tom på mitt passkort ser det ut som någon siktar på mig med en k-pist eller nåt, definitivt inte som en most-wanted-gerilla-leader-of-the-world lapp.

Nu ska jag ta bussen och fritaga några hönshjärnor, min klasskompisar haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0