Blodet i mina ådror


Visst ser vi glada ut? Stor del av min släkt som alla försöker le obesvärat med mat i munnen. Usch vad jag hatar när folk ska dra fram kameror när man äter middag, jag lyckas alltid få något mellan tänderna eller ta in en jättetugga av något stort. Vi är en ganska lustig skara, pingstvänner, babtister, ateister (tror jag), muslimer (ental) och folk som spelar musik på kastruller till nakna kvinnor som gör gymnastik. Plus jag och Moa.

Jag har precis fikat på Millie's med Elin, ska försöka stödja dem, och vi ska bli stammisar på språkcaféet har vi bestämt. Ge mig bra franska någon. Skolan har verkligen varit panik idag. Är det bättre att skrika ut sin skoltrötthet till alla, eller ska man ha den inom sig? Blir det bättre av att hela tiden prata ut om hur uttråkad man är, eller blir det bara värre då?

Kag vill klippa mig! Mitt hår är slitet och tråkigt och det finns iget att göra med det! Jag har en djup längtan efter riktig långt svajande flygande glänsigt hår, men det är ju en bit kvar.... Klippa upp känns uttjatat, jag vill inte byta hårfärg, ev blondare då, men inga drastiska steg i färgskanan för min del. Vi får se. Får läsa fler modemagasin för insperation!

Nu ska jag samla ihop mig, ringa några samtal och studsa iväg och värma upp tjejerna som ska delta i tjej-gåingen. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Snygging! Är du hemma i helgen eller är det landet som gäller? Hoppas det blir frulle, jaaaaaa!!

2008-09-04 @ 17:17:11
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/
Postat av: Dalai Lama

Hej Lina, tack för ditt samtal idag, det värmde verkligen (jag tror tom. jag blev lite friskare). Jag vet inte om det har framgått egentligen för jag är så kass på att kommentera, men du skriver väldigt bra! Och skillad på photoshop verkar du också ha blivit, hehu. Jag hade tänkt uppdatera min blogg lite mer också men det blir inte av liksom, jag vet inte om jag vågar... Jag har iaf designat om lite. Hoppas ni har kul på sticky nu... jag kände mig inte så party men hade gärna vart med annars. Hår är bara hår och man lever bara en gång! Puss

2008-09-04 @ 22:33:07
URL: http://alvasfloskler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0