Carried away



Jag vill ha egna vattenräkningnar NU!

Idag har jag äntligen investerat i ett fritidskort! Hej då dagar av tjyvåkning! Nu är det den nya ärliga Lina som sätter sina fötter i kollektivtrafiken. Det känns bra. Nu kan jag både åka till Elin och Katrin borta i den egna staden Mölndal OCH visitera den mycket omtalade second-hand butiken borta i Falköping utan att behöva bry min hjärna oom vad det kostar!

När jag emma och anna satt på Espresso house imorse ringde de äntligen från demensboendet och jag fick lite tider. Det känns så skönt att börja jobba igen, särskit nu efter Berlin. Måste fylla på reskassan och ladda de ekonomiska batterierna, nästa höst väntar Kina och gud vet vad som hinner hända innan dess... Jag har fortfarande varken sett Prag, Madrid eller Wien, för att nämna några europeiska huvudstäder jag vill besöka. Och London är ju alltid värt ett återbesök, jag har ju lite business att uträtta där so to speak (haha), Paris skulle jag kunna lämna allt för vilken dag som helst!

Imorgon ska vi se Flyga Drake på Draken (göteborgshumorn??), nu ska jag ägna mig åt solhälsningen. Men först en liten powerwalk med lite ny musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0