Du ger mig bra menstrationer


Hemma från Berlin the show must go on ändå tyvärr, konstigt att vara hemma i en stad som bara blir mindre och mindre. Jag citerar (citat!) " När man varit på Bergain är Stockholms uteliv som att stå i en rulltrappa." Slut på citat. Det gäller med säkerhet  Göteborg med, fast allt blir väl vad man gör det till och den den som lever få se. Men, Panorama/Bergain aaaah we'll be back! Jaaaa nartÜrlish grosse gröst extravaganza comeback!!!

Jag har inte haft mens på sex veckor. alltså är jag fullproppad med hormoner som bara vill flyta ut i en kladdig röd massa. Men någonting håller dem tillbaka. Igår, efter att ha haft molnande mensverk i flera dagar kände jag att det var dags att göra något åt saken; samtal med moderskeppet. Alltså slängde jag mig, uttröttadeefter en dag på kommersen (vi tjändae typ 700! OCH JAG KÖPTE EN FILIPPA K KLÄNNING FÖR 20 KR!!) slängde jag mig på sängen för att ha ett djupt samtal med min livmoder. Det är konstigt, för när jag har mens eller ägglossning känns det som kroppen delar sig i två, en över och underdel, och det gör ju då det hela så mycket lättare att visualisera ett samtal när man känner sig som två, annars är man ju skitzofren (och jag känner att detta ordet ser grosse felstavat ut, men jag fattar inte hur det ska stavas annars...) Alltså, jag berättade mina funderingar om att jag kände att detta var att dra oregelbunden till lite väl höga nivåer och att varför inte bara ömsa skinn nu så att säga.

Jag blev faktiskt bönhörd! När jag gick hem från bussen imorse, var vikarie på Hagaskolan, så var det inte anonym molnade värk längre, det var MENS! Eller råttslem som en person som jag inte behöver nämna vid namn en gång kallde det, haha nu är det inte bara jag som har psykiska men längre!

Ett stort grattis till min nu äntligen 18åriga bokklubbssyster Katti - från din blödiga vän. Haha lite Borhne fyndighet skadar aldrig. 

Kommentarer
Postat av: Katrin

TAACK SÅ MYCKET!!!!!!!!!!!!

2008-09-28 @ 15:13:41
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/
Postat av: Elin

Men herregud Lina! Vet du inte att det stavas schizstschofrenh.

2008-09-28 @ 20:27:54
URL: http://makadam.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha edwur! puss på dig mensmonster /älvisch

2008-09-29 @ 11:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0