Fräls mig från klumpar


Idag var frukostdagen äntligen kommen. Jag försov mig självklart och hade endast 20 minuter på mig innan jag var tvungen att kasta mig efter bussen, som jag missade med nästan ingenting. Välframme avnjöt vi en härlig frukost på Brogyllen, det känns så härligt gammaldax och älska kristallkronor på högtakhöjd. Vi fick prata igenom både ett och annat och kalendrarna var ständigt närvarande. Katti kunde även ge grymma måste-se/göra-tips till Berlin resan.
Sen blev det en vända in på Body Shop och Åhlens och jag inhandlade äntligen en mascara.


  
När jag kom hem hade min älskade mamma städat hela min garderob. Jag är fortfarande i chocktillstånd! Nu är det jättefint och allt är ihopvikt och jag ser vilka kläder jag har! Fantastiskt. Nu back to franska gammatiken och att fortsätta att försöka undvika att träffa min psykade syster som bara skriker på mig hela tiden.                                                                                                                                                                                                      
Igår träffade jag Alva och Elsa och en annan typ av frälsning drabbade mig; Elsa har en helt amazing sångröst! Jag kände bara typ hello, jag dööör om du inte spelar in en skiva och berör folk med din musik. Allt med en stor Bring it on cheerleading röst övertygelse inne i mitt huvud.





















Mascaran som ska frälsa mig från ondo (= klumpar).

Kommentarer
Postat av: Katrin

Underbar dag idag döööh! :) Ge mig rapport om mascaran sedan!!

2008-09-07 @ 20:43:07
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/
Postat av: Elk

Jag vet! Hon inspirerade mig så att jag direkt plockade fram gitarren hemma och försökte.

Det misslyckades.

2008-09-07 @ 20:45:04
URL: http://makadam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0