Grynet och jag


Ta ingen skit. Det uttrycket är så fastspikat i min hjärna att det är det jag kommer kunna bidra med när jag är dement och persolnalen drar fram ordspråks kort och jag ska fylla i;
-En svala gör ingen....
-eh
-men lina detta kan du! En svala gör ingen sssss...
-eh öh sssss
-sssssoooo
-sssooooppa!
-Nej sommar var det
-va? vad pratar du om?
-Vi testar denna då: ta ingen...
-skit! hahaha frukt är inte godis, jag ääääälskar rickard paaaaaalm!

Stackars människor.

Igår lallade jag omkring på Sticky (med typ hela klassen) och pustervik (resten av schillerska) och sen sov jag hos edwin i en sjukt bekväm beddsoffa. Men en helkväll med mina London skor total dödade mina fötter! Tånaglarna har skärt in i varandra så de är helt blodiga och jag har jätteont i ena knät. Ha ha så kan det gå.

Innan jag träffade Edwin och Malin satt jag Frida och Arvid på Notting Hills "uteservering"  det var jättetrevligt och jag skrattar alltid väldigt mycket när jag umgås med dem. Ha ha trots Arvids små muff sympatier är han "en skön grabb liskom".

Kommentarer
Postat av: Katrin

jaaaa då bokar vi söndag. Säg tid och ska vi ta brogyllen? Har inga pengar på mobben så du vet, så inga sms.. haha.

2008-09-05 @ 16:44:27
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0