Jag klättrar på väggarna


Tyvärr inte med en piska som catwoman, utan med en toapappersrulle svängande efter mig - always ready för en snyt (ing) attack. Suck liksom. Jag är för trött för att på allvar försöka mig på att göra något så jag bara ligger ner. Det är ju faktiskt ett tecken på att man faktiskt är sjuk - men guuud vad tråkigt det ääääär!!!

Mina enda vänner these days är Carrie och gänget, och vi har umgåtts så mycket att jag börjar bli rädd att mitt vidd-seende ska påverkas, men tänk alla CS-spelare som glor på sina datorer nätterna i sträck och ändå kan fungera i vårt samhälle, jag kan omöjligt ligga i riskzonen än.

Grej nummer tre som gör mig förbannat irriterad/frusterad/störd är att det som skulle blivit tredje gången gillt (eller nåt) nu verkar eventuellt bli sjunde nån gång i framtiden...kanske. Om jag trott på ödet innan så förnekar jag det högljutt nu iallafall.

Aaaah detta var väl det typ tredje riktigt negativa inlägget. Jag hoppas de ska ta slut snart för jag hatar att tycka synd om mig själv. Och det har jag verkligen gjort de senaste dagarna och det är riktigt grovt super tröttsamt. Jag säger ett starkt nej till självmedömkan, det kan dra mig ner i helvetet. Och jag sänder ett stort ja till gudomligheten. Allt med Carola glimten i ögonen.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Snulle! Krya på dig sjukt mycket. Verkar du behöva! Men när du är frisk nog vill jag dricka mynta te på café zenit eller latte på något annat mysigt ställe. Någon ledig kväll nästa vecka när du är ledig? Puss babe!

2008-09-11 @ 22:12:50
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/
Postat av: fridolf

sötnos! nu får du faktiskt se till å bli frisk!! ja behöver dig för å funka i livet...å där finns nu bara ett väldigt stort hål fyllt av begagnat snyt-toalettpapper..inte riktigt samma grej. d ska va rosa å fluffigt mentalt å lite mer positivt än så. min plan e å ägna helgen åt å lyckas fylla mitt liv me mer rosa å fluffigt! puss

2008-09-11 @ 23:17:17
URL: http://muffinsmaffian.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0