Kan ingen hjäälpa meeeeej


Jag vill bli upplyst.

öh, ståk och stön.Jag fick ett litet lycko-flipp på svenska, det känns så underbart att vi verkligen ska åka, JA JA JA!!!!
Men det som stör mig är att jag utöver Berlin lever på falska förhoppningar/förutsättningar. Jag förstorar upp saker och tänker tankar längre än vad de borde bli tänkta. Och det är inte lika kul när man kommer på det. Men varför släppaa saker när man borde? Neeeeej, rosa moln är min grej och jag tänker stanna där, även om jag måste köpa sockervadden själv.

Nu ska jag gå över till min nya drog, mynta te. Som jag snackat om tidigare; inre frid var ordet(n). Aaaaaaaaaaaaaoooom.  Klunk klunk. Bättre? Vet inte riktigt.... Det är nåt som fattas! Vad? Roxette!
Na na na oh oh oh jä jä jä whe whe whe. Ah. Nu är det bättre.

Mot bussen,, nu ska jag hålla gympapass i Hagaskolan. 18:30 om någon är sugen.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Gick det bra med myntan? Och hur går det till helgen? Fortfarande på g på söndag?

2008-09-02 @ 17:09:43
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0