Krossade drömmar



Jag har lust att döda mig själv. Vad är det för mening? Allt jag tar i mosas och det spelar tydligen ingen roll hur ordentlig och ordningsam jag försöker vara, allt slutar likadant ända - i katastrof.

Jag packar för Berlin, allt jag behöver är tvättar. Jag kommer ihåg att packa ner mediciner, jag har en liten plastficka med intimvåtservetter och jag har lagt ner rätt antal linser. Check check check.

Det är rätt med färgglada ögonskuggor, våga färg säger cosmo. Perfekt tänker jag, dags att plocka fram min knallgula dyrt investerade Make up store skugga. Ojdå, den har blivit lite smulig överst, bäst jag skakar av det. Ja, jag var tvungen att göra det över toaletten, nej jag tänkte inte på att skuggan inte sitter fastlimmad i det svarta höljet.

I ett desperat försök att rädda det som räddas kunde, och miljön, fiskade jag upp den med en sked (med halva armen nere i kröken) men den var hopplöst drunknad och inte så hygienisk kanske....

Jag vill bara gråta. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan jag cheera dig upp med lite regnbågsglädje?

Gå in på min blogg för årets mest chockerande sanning.

2008-09-18 @ 17:16:45
URL: http://makadam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0