Nyfunna vänner



Gamla ID-korts kort, som aldrig blev ID-korts kort eftersom de mystiskt försvann. Här är även frisyren (och slingorna) som tog min kära frisar Ann Den Sega 3 timmar att skapa, och den hade jag dessutom bara i en dag. Ha ha. Sen gick jag Alva och Edwin och blev klippta av Tigi Academy människorna, gratis. Då var mamma irriterad på mig.


Över min säng har jag tilldalat en hylla, som ett litet altare ungefär, till de män som spelat störst roll i mitt liv; Happy Potter och Buddha. Harry är här iklädd en rosa mantel, väldigt fint till hans gröna ögon. Han hade även en mantel och en hatt, men de har försvunnit. Han har säkert trollat bort dem och tappat sin trollstav också. Det är därför han trycker sig så mot Buddha. Liite lessen och ensam, hoppas den skrattande mullrande magen kan trösta och lugna honom.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Du är så jävla snygg bruden

2008-09-01 @ 20:30:44
Postat av: jessika

HAAAAAAAHAHAHAHHA ALLTSÅ HARRY-GUBBEN ÄR DET BÄSTA JAG SETT! du är så sjukt rolig, jag sitter här klockan halv två på natten och skakar av tyst skratt för att inte väcka resten av familjen hahahahah!

2008-09-02 @ 01:24:04
URL: http://fleurdepeche.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0