Resfeber encore



Från expressen:
Coola klubbar:
  • Berghain på Panorama bar, Am Wrietzener bahnof. Det största och mest utflippade stället i stan med flera våningar. Technogalningar och läderbögar i burar. (!!!!!)<-----(mitt eget tillägg)
  • Week-end, Alexanderstrasse 7, Mitte. Flera våningar och glasad takvåning. Det känns som att du dansar mitt bland stadens ljus. Fantastisk utsikt.
  • Cookies, i korsningen Unter den linden/Friedrichstrasse i Mitte. Stort electrodansgolv och snygga stora retrotavlor på väggarna.

Aaaa!! Äntligen äntligen idag, solen gick upp över stan. ( Influerad av alla bilddagböcker klämde även jag in en låttext.)
Berllin är bokat,, nu är det bara boendet som vi behöver få bekräftat, men det fixar sig alltid. Hjälp, jag kan nu verkligen TA på biljetterna! De finns PÅ RIKTIGT! 20 september, en dag att minnas.

Idag har varit en trevlig dag. Jag och Frida har tagit första steget till våran kokbok och kokat löksoppa. Jag kan säga så här: ordskämten haglade denna eftermiddag. Herregud ibalan skäms jag nästan över hur dåliga de är.

Jag har även tillbringat några procent av min dag på vårdcentralen. jag tycker jag haft ett tryck för brösten och hjärtklappning samt oregelbundna hjärtslag den gågna veckan och det har varit väldigt obehagligt. Jag tog alltså steget och bad om EKG. Min läkare var väldigt rolig och han skickade iväg mig till en syster som spände fast mig i massa sladdar. Sen fick jag ligga på en brits brevid en maskin som pep och skrev papper innan jag skulle tillbaka in till Dr Bo. Min kära syster var dock inte så uppmärksam när hon öppnade dörren och sa att jag kunde gå in, för där i rummet  med byxorna vid fotknölarna och ett par händer som rättar till kalsongerna står en medelålders man, med dr Bo sittandes i framför sig. Det såg ut som om de höll på med en helt annan undersökning...

Men jag var frisk. 160/80 eller vad det nu är man ska ha och inga pip ljud. Bara trauma minnen kvar att bearbeta . 


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, blev du inkletad i slem också? det blav jag!

yesyes sexiche EKG mit das schnigel-schlemmo på das bröste ja!

2008-09-02 @ 18:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0