Ritch



På fredag bär det av! Denna gång ska vi inte bo i ett fallfärdigt tält, inga svettiga/svinkalla nätter i sovsäck utan ett fräscht hotell och en sovsal! Tåget av går från centralen 16:40 och dörrarna stängs 16:39:30 så vi får alltså hoppa på några sekunder innan dess, men det ska vi väl klara....

Dagens händelse:Bikini vaxning! Mina hår hade små darrat hela dagen, 14:30 var det dags. Det var.....skönt. Inte i ordets riktiga mening kanske, men rätt bekvämt var det. Lite som om det hade varit ett stort ögonbryn. Jag trodde att bikinivaxning innebar att mer hår försvann, men ja ja nyfrisserad är jag iaf. Väldigt trevlig tjej som gjorde det också, men det roliga var att det inte var så ....jätteexlusivt. Det var två andra kvinnor som behandlades i samma rum, samtidigt. Jag upptäkte att jag inte är så pryd, ligga och skreva på en brits med två andra människor brevid sig som får ansikts och fotvård. Så kan det vara.

Dagens investering: BH utan några band överhuvudtaget. Två självhäftande kupor bara! Hej uringat i ryggen!

Nu ska jag leta upp mina stavar och powerwalka med Cissi.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Hade så glömt av att berlin är nu till helgen! Du får leva, parta och njuta av staden åt mig med. Sedan måste vi ses nästa vecka. I want all the gossip ;)

2008-09-17 @ 22:44:31
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0