Skeppsbrott

Jag är ett vrak. Mitt hår är om möjligt ännu smutsigare än igår och med halvöppna ögon lufsar jag mellan sängen och vattenkranen. Man ska dricka mycket för att skjölja ut alla bakterier.

Vad skulle jag gjort utan Harry? Krister Henrikssons röst har mässat sig och mig igenom hela denna dagen.

Det enda som gör mig glad är att jag har på mig ett rosa genomskinligt spetslinne. Lite glamourös kan man ju faktiskt unna sig att vara en dag som denna.

Och snälla dagens stora fråga: Vad heter avsnittet i SATC där Samantha ligger med Charlottes bror Lesley? Och de bråkar om det? Snälla kan någon upplysa mig om det?!

Kommentarer
Postat av: mr big

va finns det ett sånt avsnitt!?? har vi missat det!

gosh va illa

2008-09-10 @ 17:47:54
URL: http://gothenburgdarling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0