Time to pray



Nu har jag tränat, kollat mer SATC (det är som en drog när man vet att de är i närheten) och lagat tusen kidneybönsbiffar. Jag fattar inte varför de alltid blir så mosiga. Ska mansteka dem super länge, eller vad gör jag för fel? De var iaf goda när jag och Moa intog demi uterummet tillsammans med klyftpotatis och avocado/tomat/paprika/feta sallad.

Stefan: Dööööööör av hans underbara sammetslena rööööst! Man vill bara gosa in sig i den och omslutas i evighet. Jag blir verkligen lycklig av Care and Shine. Det är något med Elin tror jag, allt hon tipsar mig om gör mig totalt underkastat beroende.



Igår bakade jag brownies, och medans jag höll på med det ringde Anna och vi fixade till en mysig girls night in...  Hon hade med sig en gigantisk Claes Ohlsson påse: full med popcorn! Haha det var det sista jag förväntade mig skulle komma upp från den påsen.

Kommentarer
Postat av: Egon

Hahaha, jag har hans msn, det har inte duu!!

Äntligen har vi internet igen, nu får jag lite lina-värld rakt in i hemmet!

2008-09-07 @ 12:40:33
URL: http://makadam.blogg.se/
Postat av: Hubert Cumberdale

Om de blev lyckade, pliiis skriv upp receptet på bloggen eller nåt. ^^

2008-09-07 @ 17:45:39
URL: http://alvasfloskler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0