Gratis är godis



Idag anlände äntligen min Veckorevyn premie, kanske några måånader försent - men who cares? Att få premier är helt fantastiskt tycker jag. Det känns som att rea shoppa, med skillnaden att jag får för mig att det är gratis och att det för det mesta är helt oanvändbart. Om det inte hanlar om Cosmo och Glamour, de har alltid bra gerjer.  I mitt stooora kyvert låg : rosa flipflops med stora vita blommor, en fin tunika och en bomullspåse med det karaktäristiska VR-hjärtat. Jag är strandklar för beach 2009!

Idag hade volvo och company satt ihop världens sämsta gud-vad-kuul-det-ska-bli-att-bli-vuxen show. Helt värdelöst och väldigt oinspirerande. Det roliga hände efteråt när jag och Alva, som gick tidigare för det var så tråkigt, gick till Sweetcoffee bar och åt lunch, super god bulgursallad, och pratade och lunchade som två unga damer. Sen kom Frida och vi gick över till vårt projektarbart. Nu har vi nästan formulerat vårat mål, vi har en tidsplan (hjälp, 4 april, 28 veckor inte en ocean av tid säger jag bara) och vi vet vad vi ska skriva våra respektiva uppsatser om. Aaaah! Vi var otroligt produktiva.

Sen skildes våra vägar och jag gick och växlade pengar, Berlin here I come. Tågbiljetterna kom på posten och allt verkar gå på räls. Hehe. Men peppar pepper för med denna resan vet man ju aldrig vad nästa problem ska bli....

Mål:

  • Ta körkort
  • Lära mig illustrator
  • Lära mig photoshop
  • Ta reda på hur man blir stylist
  • Ta reda på hur man får ett förlag att nappa
  • Börja träna på riktigt igen


    Lina på Ängelholms srand beach 2009, ett snabbt dop innan jag hälsar på Robinson Emma. Självklart har jag tills dess investerat i en Von Dutch keps! 

Kommentarer
Postat av: fridolf

varför utsätta sig frivilligt för att äga en von dutch keps undrar jag bara... annars låter d mycke bra. å ja e väldigt nöjd att vi tog tag i allt d praktiska å teoretiska me projektet. puss på dig å btw så e din film numera inlämnad å landet e lugnt. <3

2008-09-15 @ 21:25:06
URL: http://muffinsmaffian.net
Postat av: She who should not be mentioned

http://salomonikenya.blogspot.com/

här finns lite bilder. om du skriver nåt är du dödens lammunge, aight?

2008-09-15 @ 22:27:12
Postat av: Anonym

haha de ser ut som äkta nagerlack!

2008-09-23 @ 19:11:03
URL: http://estelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0