vendredi soir



Jag har haft en sån seeeg dag. Kom hem vid ett efter att ha släpat mig fran busshållplatsen och åt frukost till några avsnitt av min älskade återlämnade satc-samling. Sen satt jag lite vid datorn, var ute och gick, åt lunch (sill och överblivet ris, mycket spännande och nyskapande kombination ihop med en avocadosallad) och var ute och gick. Sen kom hela familjen hemdundrande, så jag bråkade lite med dem och nu har jag äntligen gjort klrt min kinesiska läxa. Nu över till den förbannade artikeln om Oscar Wilde som jag måste direkt översätta. SÅ inte kul och SÅ tidskrävande.

Senare blir det en dejt med Anna.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Heting! Det passar perfekt. Vi ses klockan elva på brogyllen!!!! lovely LOVELY lovely

2008-09-05 @ 19:08:07
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0