Hela världen för mig



Ah gårdagen var fylld av mensvärk och ångest, men det vändes efter gympan bara för att sjunka som en sten igen när jag skulle sova. Att franskan inte liknar något annat än psykisk misshandel längre gjorde inte dagens odds bättre...

Men det vände! Efter f gick vi till espresso house och jag njöt av en mkt supergod cappoccino med soja mjölk (det gör smaken fantastisk!) gick jag jessika albin och emma till Ted Bernadz (det ser mkt fel ut, men jag ser inte vilka bokstäver som ska vara med) och kollade efter student och balkläder. Albin hittade en jätte snygg kostym. 

Sen shoppade jag loss på myrorna, en orgie som fortsatte efter filosofin med elin. Detta gjorde mig väldigt lycklig och det har varit en väldigt rolig och härlig dag! Igår kom även ett paket från H&M, typ som presenter från tomten till mig mamma och moa. Jag "fick" en väldigt snygg leopard tröja. Jag hade iofs köpt en leopard tröja efter min och kattis frukost i måndags, men vem kan få för mycket av djurmönstrat?! Ingen.  

Kommentarer
Postat av: Frida

ååh snälla låna ut nån av alla dina underbara djuroutfits till mig den 13e juni? Vi ska ha fest med djungeltema och jag behöver nåt som passar till mina fantastiskt snygga girafftights från Dublin :P

låter som en härlig dag trots vissa down periods. saknar dig gumman! PUSSAR

2009-04-16 @ 18:50:56
URL: http://muffinsmaffian.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0