I just can't get enough

Jag har sol-lapat idag. Gick upp vid 8.30 och sprang, åt en härlig frukost med massa bär och sen låg jag på altanen till elin kom, typ 11.30. Sen drack jag kaffe och hon te och var totalt apatiska ihop för en tid. Sen visade elin, med sound-track, sina fantastiska tå egenskaper. Det var helt sjukt och jag höll på att skratta ihjäl mig. Kvinnan har kroppskontroll.

Sen planerade vi lite kina, elin åkte hem, jag åt och la mig ute igen. Jag vaknade bara till då och då för att slapa mig nägra centimter längre fram hela tiden för att inte hamna i skuggan. Nu har jag lite tråkigt. Ska träfa anna vid åtta och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

 

Jag lyssnar på franskt och tittar på miss dior den nya. Det är ungefär såhär jag tänker mig studenten tror jag. Väldigt finklädd och ett vackert farväl och ett underbart hej.

Jaha. Det blir ansiktsmask och att baka.

Kommentarer
Postat av: E

Du kan roa dig med att läsa denna bloggen!



http://garfieldminusgarfield.net/

2009-04-18 @ 18:45:52
Postat av: Anonym

vilken underbar bild! <3 och vilken underbar dag!! :D puss på dig underbara människa!

2009-04-19 @ 19:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0