Piller jag gillar

Hemma i snart en vecka. ( Jag är ju så skolfocuserad att jag räcknar verckor i 5 dagars perioder.) Berlin var så fantastiskt soligt roligt och facinerande, som jag kom ihåg det, fast ännu bättre, det var ju liksom 20 grader varmt.

Nu packar jag för att åka till landet i några dagar, hoppas verkligen att det är fint väder där, lite trist om det är rått och kallt som det gärna är percis över lilla österbymo.

Större delan av denna hittilsa dagen har spenderats på Backaläkarhus. Det har visat sig att jag och karin sprang så våldsamt efter bussen hem att jag lyckades åstakomma en inflammation i brosket mellan bröstbenet. På tablettena jag fick utskrivna står det att de i vissa fall ökar riskaen för hjärtinfarkt och strok samt att de kan åstakomma att typ alla tarmar sprängs. Mitt hypokondriska jag jublar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0