Shoegal


Jag har varit en bra och omtänksam syster och nopprat moas ögonbryn.


Jag har även tagit tag i min skogarderob. Skor gör mig så lycklig att jag ibland inte riktigt vet vart jag ska ta vägen när jag ser dem, samtidigt som de jag faktiskt äger ger mig så mycket ångest eftersom jag inte riktigt vet hur jag ska ta hand om dem. Sen är det även min lathet som gör att när jag går innanför dörren bara slänger av och in i nått skrymsle.

Sko-fakta:
- Jag har 31 par.
- 6 par kan jag inte använda eftersom de gör mig invalid av smärta.
- 10 par måste till skomakaren innan de kan användas igen.
- 5 par tycker jag är så vackra att jag bara vill slicka på dem.

Den stora frågan är om det är värt att lämna in alla till skomakaren, det blir minst 100/par och för det får man typ tre nya par snygga skor...  Jag längtar tills det blir ännu varmare så man ska börja använda sandaletter och skor med öppen tå! Efter våran picknick i botaniska idag fick jag vicka frentiskt på tåna ända från chalmers till backaplan (gissa vilken spårvagn...) til jag fick någon känsel i dem! Herregud, tänk att behöva amputera precis innan peep-toe 2009??!!!! 

Kommentarer
Postat av: Alva

My vote: Sköt om de du har ett tag till, det passar bättre med din nya image, ekochic-Lina! http://www.mygreenfinger.org/site/details/4834

2009-04-13 @ 17:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0