Twilight

Jag har insett att jag inte använder mig av mina kategorier här på bloggen. Allt  ligger under Frustration. Det är ju lite intressant. Men även logiskt, för om man inte var frustrerad skulle man vill inte ödsla tid på att exponera sig för andra överhuvudtaget.

Nu är jag frustrerad.

Även fast påsklovet så gudstroget skänkt en extra dag till alla skolelever så är det alltid lika tråkigt att ge upp ett lov för att gå tillbaka till skolan, även fast det bara är FÖR SJU VECKOR!!!!!! Jag har aldrig känt mig såhär omotiverad. Inför varje lektion gör jag den tråkiga upptäkten att jag faktiskt inte har poäng nog att faktiskt ha valet att sluta och det är så svårt att inse vad den här sista lilla lilla lilla lilla lilla dosen kunskap några ..... ( mitt lärar förakt ökar ju mer skoltrött jag blir) ska försöka banka in överhuvudtaget ska ge för resultat?! Vad kommer jag lära mig som kommer påverka mitt liv?

Skola/berlin? Skola/Paris? Skola/Kina?
Vad väljer du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0