Faktum är

Jag är rätt nöjd med mitt hår idag, det röda läppstiftet gör att det ser blondare ut. Har på mig min älskade röd/rosa (vad finns det inte att älska liksom??) fleece tröja för jag känner mig lite frusen nu efter lunchen, detta av två anledningar
1. jag orkade inte värma maten från igår
2. jag läste faktum och det tar på krafterna att snyfta fram rejäla tårar medans man äter.

Gud jag känner mig så melankolisk som man bara kan göra på julen! Den känslan man har efter Karl-Bertil.

Nu ska jag gå och slänga kartonger i återvinningen och sen slå in lite julklappar och dansa lite vilt till Lady Gaga och önska att jag var som hon.



Just det, spotify guds gåva; gregorianska munkar (enuker i kåpor) som sjunger The power of love "cause I'm your lady" det måste vara nåt för RFSU och Pride festivalen att bita i! Könsförvirrat är ju bara förnamnet, nästan en hets mot den Åke Greenska folkgruppen.

Kommentarer
Postat av: Monica Salminen

Lina, varför önska att du är som Lady Gaga när du är alldeles underbar som du är!? Vi saknade dig på ledarträffen idag. Hoppas vi ses snart! Kram Monica

2009-12-10 @ 22:49:27
URL: http://guldkornivardagen.blogg.se/
Postat av: jessika

du är mycket snyggare än lady gaga

2009-12-11 @ 12:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0