Konversation

8:48pmLina

charles james pratar med mig, han sa i said oi, jag sa i said brr han har inte sett bring it on så han fattar ingenting!

daaaa på mig

jag FÖRKLARAR mitt dåliga ord skämt

8:48pmAnna

HAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHA

du gjorde min dag

ALLTID

HAHAHHA

dont

8:50pmLina

gud han är ju efterbliven

vad tänkte vi på

8:50pmAnna

haha

säg vad han skriver

jag vet inte! han var ju den snygga ju!

8:52pmLina

Charles
oi

8:39pmCharles
I said oi!

8:39pmLina
I said brrr

8:39pmCharles
brrr?

are you cold

8:40pmLina
haven't you seen bring it on??

8:41pmCharles
I cant say I have!... why ask?

8:43pmLina
because it's the most importent line in the whole movie!

like i'll be back

8:44pmCharles
What "brrr"

ok

What is it supposed to mean

forgive my ignorance!

8:47pmLina
I said brr it's cold in here, it must be some torros in the atmosphere

cheerleading!

8:48pmCharles
ok im baffled

8:49pmLina
I know, it's the best movie of all time, stunning


makes you so happy

8:50pmCharles
most cheerleading movies are to simple for me to watch

8:51pmLina
HAHA you have to read between the lines, there's just so much more than what you think!

8:51pmCharles
have you watched transformers 2?

8:54pmAnna

HAHAHHAHAH det här är typ det roligaste HAHHA

8:54pmLina

nu sa han att han sett bring it on och att den var dålig

idiot

8:54pmAnna

verkligen

skjut honom

8:55pmLina

hehe det är faktiskt roligt

mentalt

8:55pmAnna

eller hur jag pratade med em

8:57pmAnna

vad säger han nu? vad vill han liksom? haha

vad är det vi gjorde med dessa stackars killar som gör att de fortfarande pratar med oss??

8:57pmLina

att jag borde lämna sverige så jag inte gillar crappy films

HAHAHAHA exakt

vad säger woop woop då??

8:58pmAnna

ah å nästa mening är när kommer du till london?

8:58pm
Lina

where did you put the key liksom

8:58pmAnna

haha jag vet inte riktigt det är typ som yeeah babay fast inte...

frågade han det eller va?

haha

8:59pmLina

nu loggade han ut sig utan att säga hejdå!

Charles
lina you need to leave sweden so that you wont like crappy movies

8:57pmLina
leaving sweden wouldn't help, I'll need to leave my brain somewhere else...and then I'll be like jack nicolson in the movie when the big guy throws the bathroom zink out of the window

too sad

8:58pmCharles is offline.

Jag vet att jag är en charmknutte. Gillar man inte det jag gillar är man out.


Kommentarer
Postat av: jessika

HAHAHA alltså sjukaste konversationen någonsin! vem är denne charles? hur kan han vara snygg och efterbliven på samma gång?!?!

2009-12-18 @ 10:54:42
Postat av: Anonym

Gud, jag missade sista kommentaren när jag läste, den om jack nickolson.

Jag kissar ner mig

2009-12-19 @ 17:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0