radiotjänst

Jag är placerad i kö, mitt nr är 20. De spelar nån slags konstig väckelsemusik på sån nivå att det bara surrar. Tack vad jag offrar mig för att anmäla att min familj redan (heh hoppas jag) betalar tv-avgift. Men jag vet att man kan göra det på internet, och det är det jag ska göra, men det står på lappen att inloggningsuppgifterna ska finnas på fakturan, men jag måste vara blind för jag hittar dem inte! 

Haha nu sänkte jag spotify, ingen väckelsemusik: julmusik! Det var ju faktiskt mysigt av dem!

Hm, adventskalendern, jag vet inte riktigt vad jag tycker om den. Det är sjukt jobbigt när folk måste förställa sina röster, och så små barn ska inte vara skådespelare. Men supersnällasilversara är det bästa superhjälte namn någonsin och den har ju verkligen potensial!

 


Kommentarer
Postat av: E

Just det! Ska ta och kolla in den där!

2009-12-03 @ 10:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0