startklar

Precis hemma från körlektion med Guy. Aaaaaargh, jag blir verkligen heeeelt galen! Det går ändå framår måste jag säga, jag och pappa övade på att köra rakt och svänga förförra söndagen och igår var vi faktiskt ute i trafiken! Men att krypköra runt hörn, backa på parkeringar...bara några av de grejer som stör min rosa himmel!

Chalmersparkeringen: Kör fram och tillbaka och ska baka skarpt, en hel bil lastad med chalmers män (eller män och män, om westlife hade gjort en motsvarighet på "I'm not a girl, not yet a woman" hade den definitivt handlat om dem) och de tittar och alla SKRATTAR! *sitter i bilen och känner mig som en kärring*

Nedförsbacken, innan man kör in på Geijersgatan: 
G: Sådär ja, tar du vänster där ner oj ser du honom...??
J:*gasa*
G: Eh ja, det var ju bra att han stannade och fick lära sig, äntligen! Det är många som inte vet att denna filen har företräde!
J: *känner mig som en man med portfölj och handsfree i en stadsjeep som kör om en kärring*



Någon gång så ska jag kasta mig in bilen tuta, och köra iväg UTAN Guy! Hah! Då ska han få för att han skrattade när jag frågande varför bilen i samma färdriktning som jag körde på fel sida " han väjer ju för DIG ! HAHAHAHAHA!"

Kommentarer
Postat av: jessika

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... vet inte vad jag kan säga mer än det! hahahahahaha

2009-12-03 @ 11:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0