Beyond Retro



Ja, här sitter jag och stirrar ut i det blå, men smått stelopererde nacke. Det har börjat knacka lite i min rygg, eller snarare känappa när jag strechar. Självklart är hypokondrikern i mig övertygad om att jag kommer sluta som Petra Mede, med konstanta ryggsmätror resten av livet eller total förlamining.
 
Det har kommit till min kännedom att Beyond Retro ska öppna (imorgon!!) här i Göteborg, brevid topshop. Jag undrar bara var? Jag går förbi där varje dag, är jag blind eller är det på nedervåningen? Hmm, måste undersökas!

Häromveckan gjorde jag ännu en upptäkt; stadsmissionen har öppnt typ brevid prickig katt! Och det verkar jättebra, hann bara ta en snabb rusning genom stället för jag var sen till jobbet mmd det var superfräsht och kändes väldigt fancy. Det känns som om det finns så mycket bra secondhand om kring mig! Reningsborg, saron och då stadsmissionen! Jag har inte tid att plugga eller gå i skolan, jag måste ut och fynda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

rekommenderar affär railer & Träsh -Den ligger på Södra Allégatan, mellan Hagabadet och Smyrnakyrkan kan man säga.

2009-02-20 @ 16:34:50
Postat av: Anonym

beyond retro ska öppna på topshops neder våning! alltså inte en så stor affär! de kommer säkert att vara överpriser!! men de e de värt

2009-02-20 @ 17:02:32
Postat av: Lina

railer & träsh har jag gått förbi SÅ många gåner, men verkligen aldrig tittat in i...kanske får ta mig i kragen och göra det nästa gång!!!



Och Beyond retro kommer definitivt scannas av, och jag gissar tyvärr också på över priser... buhu

2009-02-21 @ 10:26:57
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0